زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 8:37 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 964
نویسنده پیام
ali آفلاین



ارسال‌ها : 44
عضویت: 18 /12 /1390
محل زندگی: زرند
سن: 15
تشکرها : 3
تشکر شده : 16
جدیدترین اخبار

اخراج بلا توئینز : نیکی و بری بلا پس از سال ها حضور در کمپانی دبلیو دبلیو ای، از این کمپانی ورزشی - تفریحی اخراج شدند! دلیل اخراج آنها هم بر خلاف سایر دیوا و استارانی که سال گذشته اخراج شدند، اختلاف با مسئولین نبوده است بلکه پایان قرارداد آنها با کمپانی بوده است که ظاهرا وینس مکمن علاقه ای به تمدید قرارداد با آنها نداشته است! به همین دلیل، کمپانی خیلی زود ریمچ بازی آنها با لیلا را در راء گذشته انجام داد و بدین ترتیب استوری آنها با کارما نیز نیمه کاره باقی ماند و عملا کنسل شد! هنوز خبری مبنی بر چلنجر جدید تایتل دیواس و حریف لیلا اعلام نشده است و با توجه به وضعیت کنونی دیواهای WWE و مصدومیت بث فینیکس، استوری نویسان سردرگم مانده اند!

2012/05/04 - محروم شدن ری میستریو : کمپانی دبلیو دبلیو ای، ری میستریو، استار کنونی برند راء که در اوایل سال گذشته میلادی به دلیل مصدومیت از رینگ دور باقی مانده است را به مدت 60 روز محروم و به حالت تعلیق درآورد. سایت کمپانی اعلام کرد که جواب آزمایش Wellness Policy برای دومین بار، مثبت اعلام شده و دبلیو دبلیو ای، میستریو را به مدت 2 ماه توقیف کرده است. طبق شنیده ها، جواب آزمایش ری در فوریه 2012 اعلام شد اما WWE وی را محروم نکرد تا اینکه این محرومیت اوایل هفته گذشته صورت گرفت. گفته میشود که آمفیتامین موجب مثبت شدن آزمایش ری شده است و بدین ترتیب میستریو به طور قانونی تا 27 ژوئن نمی تواند در رینگ حضور پیدا کند. هم چنین قرار بود که کمپانی، ری را برای کارهای تبلیغاتی به ژاپن بفرستد که آلبرتو دلریو را جایگزین وی کرد!

2012/05/04 - مصدومیت تریپل اچ : رئیس کمپانی دبلیو دبلیو ای، تریپل اچ که پس از حدود یک ماه غیبت مجددا در راء گذشته در رینگ حاضر شد، پس از حمله شدید براک لزنر به او، دچار مصدومیت نسبتا سختی شده است! پس از پایان شوء وضعیت تریپل اچ وخیم گزارش شد اما دکتر وی، آقای کریس آمان در گفتگویی کوتاه گفته است: بازوی تریپل اچ در طی حمله ای که به وی شد، مورد آسیب دیدگی قرار گرفته است اما نیازی به عمل جراحی نیست و امیدوار هستیم که هانتر طی چند روز آینده مجددا به شرایط عادی بازگردد.

2012/05/04 - آخرین وضعیت جان سینا : جان سینا که موفق شد در پی پی وی اکستریم رولز موفق به شکست براک لزنر شود، دچار مصدومیت جزئی شده است! البته این مصدومیت در راء گذشته به شکل بزرگ و جدی نشان داده شد اما در واقع مصدومیت سینا از ناحیه دست، مصدومیت جزئی است. گفته میشود که سینا مشکل چندان حادی ندارد و مصدومیت دست چپ وی نیز برای پیش رفتن استوری با جان لورینایتیس به شکل وسیعی اعلام شده است! این در حالی است که حضور سینا برای هاوس شوء های دبلیو دبلیو ای در این هفته و هفته آینده تبلیغ شده است و سینا باید در مقابل مارک هنری مسابقه دهد.

2012/05/04 - اولین شوء راء پس از پی پر ویو اکستریم رولز 2012 با ثبت 2 مسابقه برای پی پی وی بعدی کمپانی یعنی اور د لیمیت همراه بود. این پی پی وی قرار است کمتر از سه هفته دیگر، 20 می برگزار شود. در این رویداد چلنجر قبلی تایتل سنگین وزن جهان، دنیل برایان بلافاصله پس از ناموفق بودن در استوری با شیموس، باید در مقابل سی ام پانک برای کسب کمربند قهرمانی WWE مبارزه کند. همچنین جان لورینایتیس، جنرال منجر راء و اسمکدان باید در مقابل جان سینا قرار بگیرد که قطعا این مسابقه طی هفته های آینده دست خوش تغییراتی خواهد شد!

2012/04/26 - کریس جریکو ، در مصاحبه ای از ترک کمپانی خبر داد! جریکو در مراسم Golden Gods 2012 که حدود دو هفته قبل برگزار شد نیز اعلام کرد که قراردادش با کمپانی قبل از پی پر ویو سامراسلم به پایان میرسد! وی گفته است که در حال تهیه موزیک جدید گروهش است و در نظر دارد که به زودی تورهایی در آمریکا و اروپا برگزار کند. گفتنی است که جریکو در مصاحبه ماه قبل با مجله دبلیو دبلیو ای نیز همین صحبت ها را کرده بود و گفته بود احتمال بازگشت مجددم به کمپانی است و همچنین قرار است که به زودی با آندرتیکر نیز همکاری کند. گفتنی است که حضور گروه Foozy در ماه ژوئن در تور انگلیس تایید شده است.

2012/04/26 - بث فینیکس در جریان راء 3 ساعته گذشته مصدوم شد و تایتل خود را به نیکی بلا واگذار کرد. وی در جریان مسابقه و هنگامی که قصد داشت به پایین رینگ بیاید، دچار پیچ خوردگی پا شد و پس از آن مشخص شد که مصدومیت وی از ناحیه مچ پا بوده است! پس از راء خود فینیکس اعلام کرد که در حال MRI روی پای خود است و امکان عمل جراحی هم وجود دارد! این در حالی است که مصدومیت فینیکس کاملا نمایشی و جز استوری لاین مربوط به وی بود و شنیده شده که یک سری از مسئولان دبلیو دبلیو ای از واقعی نبودن مصدومیت وی پس از راء صحبت کرده اند! گفتنی است که فینیکس بعد از 204 روز تایتل را از دست داد و نتوانست که رکورد 216 روزه ماریس را بشکند.

2012/04/26 - بازگشت کارما به رینگ: پس از اینکه در راء گذشته نیکی بلا موفق شد قهرمان جدید تایتل دیواس بشود و به حکومت بث فینیکس پایان دهد، زمزمه ها مبنی بر بازگشت کارما بسیار بالا گرفته است. این در حالی است که بلا توئینز و کارما یک استوری نیمه کاره دارند، جائی که سال گذشته خواهران بلا، کارما را بابت بچه دار شدن در راء مسخره کردند و کارما هم وعده داد در در صورت بازگشت، به حساب آنها خواهد رسید! هر چند کارما در رویال رامبل 2012 بازگشت اما حادثه تلخی که برای وی پس از آن اتفاق افتاد و بچه اش مرد، باعث شد تا حضور وی در مسابقات چند ماهی با تاخیر روبه رو شود. حال با قهرمانی نیکی بلا به احتمال بسیار زیاد، به زودی شاهد بازگشت این دیوای غول پیکر خواهیم بود.

2012/04/26 - قرارداد جدید شان مایکلز: سایت رسمی EyeBlack اعلام کرد که این شرکت با هال اف فیمر دبلیو دبلیو ای قراردادی را به امضاء رسانده است. توافق نامه میان شان مایکلز و شرکت ای بلک طوری است که این شرکت می تواند برای علامت های تجاری خود از نام های مستعار مایکلز در کمپانی دبلیو دبلیو ای یعنی شو استاپر، مستر هال اف فیمر و ... استفاده کند و در طرفی ای بلک نیز یک آرم برای برنامه شکار های مخفی شان مایکلز و "مک میلان ریور" طراحی کند. گفته میشود که حق قرارداد مایکلز به او پرداخت شده است اما مبلغ اصلی قرارداد مخفی میباشد. گفتنی است که شرکت EyeBlack یک شرکت تبلیغاتی در زمینه کتاب های مقدس، آرم و لوگو های ورزشی و ... میباشد. زمزمه ها مبنی بر بازگشت کارما بسیار بالا گرفته است.

2012/04/09 - گفته میشود که قرار است که پی پر ویو سوروایور سریز امسال، 18 نوامبر در Pittsburgh و آرنای Consol Energy Center برگزار شود که هنوز تایید نشده است. قرارداد جدید شان مایکلز با شرکت EyeBlack

2012/04/09 - روزا مندز در توئیتر خود نوشت: نمیدانم چرا مردم رقص برودس کلای با مادرش را به مسابقه اپیکو و پریمو ترجیح میدهند؟ گفتنی است که در طی هفته گذشته، اپیکو و پریمو انتقاد های تندی به دبلیو دبلیو ای در رابطه با قرار گرفتن مسابقه خودشان در رسلمنیا به عنوان دارک مچ کرده بودند!

2012/04/09 - پس از بازگشت براک لسنر به کمپانی، دبلیو دبلیو ای به سرعت تی شرت جدیدی از وی که لسنر آن را در ماندی نایت راء پس از رسلمنیا بر تن داشت، را برای فروش قرار داده است.

2012/04/09 - د گریت کالی، استار هندی دبلیو دبلیو ای که ظاهرا مجددا از برنامه های کمپانی خارج شده است، در فیلمی جدید به نام Sur la Piste du Marsupilami که محصول فرانسه است، ایفای نقش نموده است.

2012/04/09 - چاک پالمبو، استار سابق دبلیو دبلیو ای به تازگی اعلام کرده است که قصد بازگشت به این کمپانی را ندارد. او همچنین در مورد بازگشت براک لسنر نیز گفته است که اخیرا دبلیو دبلیو ای با استار های پارت تایم قرارداد می بندد!


پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 13:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 1 RE جدیدترین اخبار

ژاپن با برتري برابر تايلند قهرماني آسيا شد

تيم‌هاي فوتسال ژاپن و تايلند در فينال دوزادهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا عصر امروز از ساعت 19:30 به وقت محلي در سالن الوصل امارات برگزار شد که در پايان چشم‌بادامي‌ها توانستند با نتيجه 6 بر يک به برتري دست يابند و براي دومين بار عنوان قهرماني قاره کهن را کسب کنند.

دو تيم در ابتدا به ارزيابي يکديگر پرداختند و بازي پاياپايي را به نمايش گذاشتند تا اينکه در نيمه دوم ژاپن با نتيجه 3 بر يک پيش افتاد و از اين به بعد بود که تايلندي‌ها براي بازگشت به بازي 5 نفره حمله کردند و همين امر باعث شد تا چشم‌بادامي‌ها 3 گل در اين موقعيت بزنند و با برتري پرگل 6 بر يک برابر تايلند به پيروزي برسند و عنوان قهرماني دوازدهمين دوره مسابقات را از آن خود کنند.

پيش از اين و در ديدار رده‌بندي دو تيم ايران و استراليا به مصاف يکديگر رفتند که در پايان شاگردان علي صانعي توانستند با نتيجه 4 بر صفر به برتري دست يابند و به مقام سومي رقابت‌ها برسند. ايران در يازده دوره گذشته 10 عنوان قهرماني را کسب کرده بود و ژاپن تنها در سال 2006 به اين مقام رسيده بود.


جمعه 12 خرداد 1391 - 22:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 2 RE جدیدترین اخبار


جمعه 12 خرداد 1391 - 22:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 3 RE جدیدترین اخبار


جمعه 12 خرداد 1391 - 22:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mostafa به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: ali /
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 4 RE جدیدترین اخبار


جمعه 12 خرداد 1391 - 22:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mostafa به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: ali /
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 5 RE جدیدترین اخبار


جمعه 12 خرداد 1391 - 22:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ali آفلاین




ارسال‌ها : 44
عضویت: 18 /12 /1390
محل زندگی: زرند
سن: 15
تشکرها : 3
تشکر شده : 16

پاسخ : 6 RE جدیدترین اخبار

سايت گل- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس کهکشانی تنها یک شوخی بود اظهار کرد : پرسپولیس را با ترکییی از بازیکنان بزرگ و جوان مي‌بندم. به گزارش گل به نقل از مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان در گفتگو با صدا و سیما افزود: آقای دنیزلی سرمربی تیم در اردوی امارات تاکید جدی به من داشت که علی کریمی را حتما در تیم حفظ کنم.

وی افزود: من با کریمی اتمام حجت کردم و برای او شرط گذاشتم که باید با تمام توان و بدون حاشیه در خدمت پرسپولیس باشد. در تمرینات تیم ملی در ترکیه که حضور پیدا کردم با این بازیکن گفتگوهایی انجام دادم و از یکی از صحبت های او خیلی خوشم آمد. کریمی به من گفت امیدوارم تیمی ببندید که اگر فصل بعد من روی نیمکت پرسپولیس نشستم هیچ اعتراضی نکنم.

وی تاکید کرد : آقای دنیزلی در اردوی تیم در امارات به من تاکید داشت که کریمی را به هر شکل ممکن حفظ کنم. من هم با این بازیکن صحبت کردم و شرایط را برای او توضیح دادم. اعتقاد ما این است که بازیکنان باید بدون حاشیه در خدمت تیم باشند.

رویانیان درباره چگونگی بستن پرسپولیس در فصل آینده گفت: این عبارت پرسپولیس کهکشانی یک شوخی بود ، آقای فتح‌الله زاده یکی دوبار از این اسم برای تیم خودش استفاده کرد و ما هم در جواب همین حرف را در مورد پرسپولیس زدیم. من برای بستن پرسپولیس فصل بعد سه راه دارم. یک اینکه تمام تیم را جوان کنم. دیگری اینکه تمام تیم را از ستاره ها ببندم و آخر اینکه ترکیبی از ستاره ها و بازیکنان جوان را به خدمت بگیرم. من قصد دارم از سومین روش استفاده کنم اما قول مي‌دهم پس از سه سال پرسپولیس را تبدیل به تیمی کاملا جوان کنم.

رویانیان درباره سقف قرارداد گفت و اینکه این سقف تبدیل به کف قرارداد شده است گفت: به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و باید پاسخگوی مردم باشد و استقلال هم همین شرایط را دارد . من نمی توانم پرسپولیس را ضعیف ببندم و باید با سقف مقابله کنم.

رویانیان در پاسخ به انتقادات فرشاد پیوس و حمید درخشان نسبت به نتایج پرسپولیس و عملکرد مدیریت و کادر فنی این تیم به گزارش مرجع خبری گفت: اینکه پرسپولیس نتیجه نگرفته را یک بچه دبستانی هم متوجه می‌شود نیازی نیست که پیشکسوتان در این تریبون به آن اشاره کنند. اما در خصوص ایرادات باید بگویم که بله ایراد بسیار زیاد است و من به هیچ وجه مدیریت خودم را قبول ندارم و باید بگویم مدیریت من در حد صفر بوده است. اما این دوستان برای بیان ایرادهایشان نباید بلندگو در دست بگیرند بلکه باید بیایند در دفتر من در باشگاه این صحبت ها را مطرح کنند. هیچ کس تا به حال به ما راهکاری ارائه نکرده ، بهتر است به جای این صحبت‌ها به هم کمک کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتقادات علی پروین که گفته بود من در جریان نقل و انتقالات باشگاه نیستم گفت: ما هم جواب ایشان را دادیم و گفتیم ایشان بزرگ پرسپولیس است و اگر حرفی دارد برای شنیدن در خدمتیم. ایشان تا به حال حرفی به ما نزده و بین ما و ایشان اختلافی نیست و ایشان رفیق‌جینگ ماست!

رویانیان در پاسخ به این انتقاد که چرا هنگام مسابقات در کنار تیم نیست و به سفر چین رفته، افزود: من تعجب مي‌کنم از آدم ورزشی که چنین حرفی را مي‌زند. مگر من بازیکنم یا قرار است درون دروازه بایستم که کنار تیم باشم یا اینکه من مربی تیم هستم که بیایم بنشینم و ارنج کنم؟ مدیرعامل باید حرمت و جایگاه خود را حفظ کند. سفر چین همراه با هیئت دولت بود و از چندین ماه قبل برنامه ریزی شده بود اما در آنجا هم با آقای وینگادا جلسه گذاشتم و اختلافات‌مان را حل کردم و نتایج خوبی گرفتیم، با یک شرکت سازنده استادیوم مذاکرات خوبی کردیم و با برخی افراد اقتصادی برای گرفتن اعتبار فاینانس حتی برای استقلال هم مذاکراتی داشتیم تا مشکلات مالی این دو تیم برطرف شود. خوشبختانه من برخلاف سایرین از خارج رفتن خوشم نمی آید. آقای فتح‌الله‌زاده مگر هنگام بازی با تیم ما در روسیه نبودند به خاطر کار شخصی؟ من که به خاطر کار شخصی نرفتم ، همراه با هیئت دولت بودم. زمانی که آقای فردوسی پور بامن تماس گرفت ساعت 5 صبح به وقت چین بود و من با وجود اینکه برای نماز بیدار بودم دلیلی ندیدم که جواب بدهم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص مصاحبه هایی که در طول فصل گذشته در خصوص بازیکنان به خصوص معمارزاده انجام داده تاکید کرد: مطمئن باشید از این به بعد حتی در خصوص میخ کفش بازیکنان هم دخالت خواهم کرد اما دلیلی ندارد هنگام بازی روی سکو بنشینیم چراکه مربی باید تیم را ارنج کند. وظیفه کادرفنی و بازیکنان است که تیم حریف را بشناسند و نتیجه بگیرند. درست نبود پس از نتایج ضعیفی که در لیگ به خصوص بعد از بازی با راه‌آهن گرفتیم بازیکنان را اخراج کنم چرا که در بازی های آسیایی بازی داشتیم. من برای بازیکنان شرط گذاشتم که اگر در بازی با الاتحاد نتیجه بگیرید به هرکدام 10 هزار دلار پاداش مي‌دهم و اگر ببازید 20 درصد از قراردادتان را کم میکنم. همین طور هم شد و قراردادشان را کم کردم و فقط 10 بازیکن را در تیم نگه داشتم ، مدیریت بحران یعنی همین.

این مدیر در پاسخ به اینکه سیاست وی برای فصل آینده چه خواهد بود تاکید کرد: من حتما در ترکیب تیم دخالت مي‌کنم چراکه ما مشکل زیاد داشتیم. ما در خط دروازه ، خط دفاع و خط هافبک مشکل داشتیم. ما 54 گل زدیم و در گل زدن خوب بودیم اما در گل خوردن مشکل داشتیم و 58 گل خوردیم ، طبیعی است که باید این ضعف ها را برطرف کنیم و تیم یکپارچه شود. افرادی که در تیم بودند از بدنساز گرفته تا پزشک و ماساژور و تدارکات و مدیر رسانه و سرپرست همه این افراد باید دوباره بررسی شود و یک تیم منجسم و هماهنگ تشکیل شود. در باشگاه هم باید اتفاقاتی بیفتد و برنامه‌ریزی‌های اقتصادی ما برای رسیدن به منابع مالی در حال اجراست و تا پایان امسال باید به حدی برسیم که نیاز پرسپولیس برطرف شود و اقتصاد خودگردان داشته باشیم. کارهای فرهنگی ما بسته شده و به زودی در طول فصل کارهای فرهنگی جدید ما در استادیوم کاملا تجلی پیدا خواهد کرد. در حال حاضر بلیط را هم خودمان مي‌فروشیم.

رویانيان درباره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: پیش از این برای هر بازی 28 میلیون به ورزشگاه آزادی پرداخت مي‌کردیم و سازمان لیگ به خطار بلیط تماشاگران و پخش تلویزیونی یک ریال هم به ما نداده. سال قبل دولت به ما 4 میلیارد بودجه داده و ما الان پول نداریم قرارداد بازیکنان فصل قبل را بدهیم. ما 20 درصد قرارداد بازیکنان را کم کرده ایم و وضعمان از استقلال بهتر است اما برای فصل بعد هم برای خرید بازیکن و پرداخت پیش قرارداد مشکل داریم. امسال 12 میلیارد بودجه تصویب شده که هنوز بودجه ابلاغ و پرداخت نشده.

وی درباره احتمال آمدن خلعتبری به پرسپولیس گفت: من با خود خلعتبری و پدر و مادرش و برادرش هم حضوری و هم تلفنی صحبت کردم و ایشان به من قول داده اگر به ایران بیاید فقط برای پرسپولیس بازی کند. 70 درصد با هم توافق کرده‌ایم و مشتاقم که وی بیاید و آن 30 درصد باقی مانده را هم ایشان در حال فکر کردن است که بیاید یا نه. تمام مذاکرات من با خود خلعتبری بوده و صحبتی با مارادونا سرمربی وی انجام نداده‌ام. اگر هم نیامد یک مهاجم خارجی به جای وی در نظر گرفته ام که اگر نشد او را مي‌آوریم. در خط هافبک هم یک بازیکن خوب خارجی برای خرید در نظر داریم که به پرسپولیس مي‌آید.

وی درباره مذاکره با ادینیو گفت: خود من با ایشان مذاکره‌ای نکرده‌ام اما یکی از دوستان ما با ایشان صحبت هایی انجام داده که فعلا نتایجش مشخص نیست.


شنبه 13 خرداد 1391 - 10:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | جدیدترین اخبار | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS