زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 7:17 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 278
نویسنده پیام
ali آفلاین



ارسال‌ها : 44
عضویت: 18 /12 /1390
محل زندگی: زرند
سن: 15
تشکرها : 3
تشکر شده : 16
گفتگوی خبرآنلاین با کروش و مهدویکیا بعد از قرعه کشی

کارلوس کروش بعد از مراسم قرعه کشی در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین/اگر دنبال حریفان ساده بودیم باید منتظر مالدیو می ماندیم!

فوتبال ملی - سرمربی تیم ملی معتقد است اگر طبق برنامه جلو برویم، قطعا به جام جهانی صعود می کنیم.کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران، بعد از مراسم قرعه کشی برای دقایق کوتاهی با خبرنگار خبرآنلاین در مالزی همکلام شد. به گزارش خبرآنلاین، سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در گروه دشواری قرار داریم با لبخند پاسخ داد: «اگر می خواستیم با حریفان ساده و آسان در یک گروه قرار بگیریم، باید منتظر می ماندیم تا مالدیو و سنگاپور به دور نهایی صعود می کردند!» مرد پرتغالی توضیح داد: «در آسیا دیگر حریف آسانی وجود ندارد. من یک فلسفه کاری دارم که طبق آن حریف ها هم ساده هستند و هم قدرتمند. ما از همین حالا باید برای آینده خود برنامه ریزی کنیم.»

کروش در پاسخ به این سوال که آیا برای آینده برنامه ریزی نکرده اید، پاسخ داد: «چرا، ولی در سفر پایانی خود برنامه ریزی جدیدی صورت دادم که اگر طبق آن جلو برویم، به طور قطع می توانیم به جام جهانی صعود کنیم. در بازگشت به تهران جلسه ای با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال خواهم داشت و این برنامه را با او در میان می گذارم.»

گفت و گوی اختصاصی با مهدوی کیا بعد از مراسم قرعه کشی/خدا را شکر، قرعه های سخت را من برنداشتم

فوتبال ملی - کاپیتان پرسپولیس از قرعه های ایران راضی است و می گوید تیم ملی از همه نظر در گروه خوبی قرار گرفته.مهدی مهدوی کیا کاپیتان سابق تیم ملی که دو قرعه ابتدایی ایران را از سبد قرعه ها بیرون آورد، در پایان مراسم گفت و گوی کوتاهی با خبرآنلاین داشت. کیا درباره همگروهی ایران با کره جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان، توضیح داد: «گروه بدی نشد. فقط اگر میاموتو به جای قرعه ازبکستان، نام عراق را بیرون می آورد، بهتر بود. با این حال از نظر من، قرعه ایران، از همه نظر خوب بود.» کیا اضافه کرد: «خدا را شکر می کنم که قرعه های سخت را من برنداشتم. دو قرعه اول با من بود. سخت ها را میاموتو و نماینده AFC برداشتند!»


جمعه 19 اسفند 1390 - 14:34
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | گفتگوی خبرآنلاین با کروش و مهدویکیا بعد از قرعه کشی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS