زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 8:22 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 1247
نویسنده پیام
ali آفلاین



ارسال‌ها : 44
عضویت: 18 /12 /1390
محل زندگی: زرند
سن: 15
تشکرها : 3
تشکر شده : 16
اخبار ورزشی

کي‌روش:‌ اگر آماده باشيم به جام جهاني مي‌رويم

سرمربي پرتغالي تيم ايران معتقد است در صورتي آمادگي شاگردانش، شانس صعود از گروه اول جام جهاني 2014 را خواهند داشت.

--------------------------------------------------------------------------------

کارلوس کی‌روش یکی از مربیانی بود که امروز در مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از قاره آسیا در محل برگزاری این رویداد در کوالالامپور حضور داشت.

وی که تیمش در این رویداد با تیم‌های ازبکستان، قطر، لبنان و کره جنوبی همگروه شد، گروه اول را بسیار را نزدیک به هم خواند.

سرمربی پرتغالی ایران در این زمینه اظهار داشت: اگر ما کاملا آماده باشیم، در آن‌صورت با خوشحالی و افتخار خواهم گفت که شانس صعود خواهیم داشت.

وی افزود: ما تیم خوبی داریم که از بازیکنان خوبی تشکیل شده است

ايران،کره‌جنوبي،ازبکستان،قطر و لبنان در يک‌گروه

تيم ملي فوتبال ايران پس از قرعه‌کشي مرحله دوم گروهي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در گروه اول با تيم‌هاي کره، ازبکستان، قطر و لبنان همگروه شد.

--------------------------------------------------------------------------------

قرعه‌کشی مرحله دوم گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل لحظاتی پیش در مقر کتفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در این مرحله در گروه اول با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان همگروه شد.

در گروه دوم رقابت‌های نیز تیم‌های ملی ژاپن، عمان، اردن، عراق و استرالیا با هم همگروه شدند.

مهدی مهدوی‌کیا، هافبک سابق تیم ملی به نمایندگی از کشورمان قرعه‌ حریفان تیم ملی را از گلدان خارج کرد، ضمن اینکه در این مراسم کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت.

میا موتو ژاپنی نیز همگروه‌های ژاپن را از گلدان خارج کرد.

بازتاب قرعه کشي جام جهاني برزيل در آسيا

بنابه نوشته آسوشيتدپرس تيم ملي فوتبال ايران با ميزبانان جام‌هاي جهاني 2002 و 2022 در مرحله مقدماتي پيکارهاي برزيل 2014 همگروه شد.

--------------------------------------------------------------------------------

خبرگزاری آسوشیتدپرس دقایقی پس از انجام مراسم قرعه‌کشی دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، گزارشی را منتشر کرد و به تیم‌های حاضر در دو گروه انتخاب شده پرداخت.

در این گزارش عنوان شده است که ایران با میزبان جام جهانی ۲۰۰۲ در گروه اول همراه با لبنان، ازبکستان و قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفته است.

این منبع رسانه‌ای همچنین در گزارش خود به این نکته اشاره کرد که استرالیا و ژاپن دو رقیب مطرح در قاره آسیا در گروه دوم همراه با عراق ، اردن و عمان همگروه شده‌اند.

از این دو گروه پس از انجام مسابقات گروهی، تیم‌های اول و دوم بطور مستقیم به جام جهانی صعود خواهند کرد. اما بهترین تیم سوم راهی بازی با نماینده آمریکای جنوبی در بازی پلی آف خواهد شد.

حاشيه‌هاي قرعه کشي جام جهاني 2014

در مراسم قرعه‌‌کشي مرحله دوم مقدماتي جام جهاني 2014 سرمربي تيم هاي ملي ايران و عراق در کنار يکديگر قرار گرفتند.

--------------------------------------------------------------------------------

قرعه کشی مرحله دوم گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در منطقه آسیا ظهر امروز به وقت تهران در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالامپور مالزی برگزار شد و تیم ملی کشورمان در گروه اول رقابت‌ها با تیم‌های ملی کره جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان همگروه شد و دیگر گروه تیم‌های استرالیا، ژاپن، عراق، عمان و اردن در یک گروه قرار گرفتند.

از نکات قابل توجه گروه‌بندی ایران می‌توان به هم‌گروه شدن تیم ملی کشورمان با قطر در حالی اشاره کرد که این دو تیم در مرحله اول نیز با هم هم‌گروه بودند. ضمن اینکه کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ و در دیدار آخر در سئول با متوقف کردن کشورمان،تیم ملی ایران را از صعود به جام جهانی محروم کرد یک بار دیگر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز در سئول میزبان ایران خواهد بود.

لبنان نیز که برای اولین بار به این مرحله صعود کرده است را می‌توان ساده‌ترین حریف تیم ملی در این گروه قلمداد کرد.

مراسم قرعه کشی با حاشیه‌هایی همراه بود که در ذیل می‌آید:

*پس از صحبت‌های ویند سورجان مدیر اجرایی مسابقات ای. اف.سی، فیلمی از این رقابت‌ها از جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا تا ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی به نمایش درآمد که در این فیلم دیدارهای مهم و حساس تیم‌های آسیایی در مقابل یکدیگر نشان داده شد.

صحنه گلزنی خداداد عزیزی به استرالیا در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و اهتزاز پرچم ایران در دستان علی دایی در دیدار حماسی ایران و استرالیا یکی از صحنه‌های به نمایش درآمده در این فیلم بود.

* پس از پخش این فیلم مکانیزم مسابقات و نحوه قرعه‌کشی برای حاضرین توضیح داده شد و تیم‌های هم‌سید در یک گلدان قرار گرفتند تا قرعه‌کشی آغاز شود.

نکته قابل توجه اینکه تیم ژاپن به دلیل حضور در جام کنفدراسیون‌ها در جایگاه پنجم قرار گرفت.

* مهدی مهدوی‌کیا و میاموتو به ترتیب هم‌گروه‌های تیم‌های ملی ایران و ژاپن را در مرحله دوم گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مشخص کردند.

* مهدوی‌کیا قبل از قرعه‌کشی در سخنانی کوتاه رو به حضار گفت: 2 بار در جام جهانی بازی کردیم و این رقابت‌ها از هیجان زیادی برای تمام بازیکنان جهان برخوردار است. ضمن اینکه این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار می‌شود.

موتو نیز با اشاره به اینکه ژاپن بازیکنان خوبی در لیگ‌های اروپایی دارد گفت: نتیجه خوبی را در این رقابتها کسب خواهیم کرد.

*مجری مراسم به تیم های لبنان و عمان که برای اولین بار به این مرحله راه یافته بودند تبریک گفت.

*از نکات قابل توجه دیگر نیز می‌توان به حضور کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان در کنار زیکو سرمربی برزیلی تیم ملی عراق و اسطوره فوتبال برزیل در این مراسم اشاره کرد.


جمعه 19 اسفند 1390 - 14:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 1 RE اخبار ورزشی

پروين: کره حريف خطرناک و اصلي ما است

علی پروین در خصوص گروه‌بندی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: خوشبختانه با این که همه تیم‌های هم‌گروه ایران، ما را در مرحله دوم می‌شناسند به نظر من زیاد کار سختی برای رفتن به جام جهانی نداریم.

وی افزود: اما کره جنوبی حریف اصلی ما است و باید مقابل این تیم حرفه‌ای و باهوش عمل کنیم. کره‌ای‌ها بسیار خطرناک هستند و اگر بتوانیم در تهران آن‌ها را شکست دهیم و یک مساوی در کره بگیریم شاهکار است.

پروین ادامه داد: روی هم رفته اگر می‌خواهیم به جام جهانی برویم هیچ کدام از حریفان ما ساده نیستند. تمام تیم‌ها برای رفتن به جام‌جهانی برنامه ریزی دارند. من امیدوار هستم که بتوانم به جام جهانی برویم تا دل مردم ایران شاد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته بسیار نتیجه بازی اول برای ما مهم است و اگر ما در اولین راه بتوانیم به سه امتیاز بازی برسیم شرایط ما به مراتب بهتر خواهد شد. باید با آرامش به مصاف حریفان برویم.


جمعه 19 اسفند 1390 - 14:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 2 RE اخبار ورزشی

بارسلونا فاصله 10 امتيازي را حفظ کرد

بارسلونا با دو گل دقیقه 29 و 56 (پنالتی) لیونل مسی در یک دیدار خارج از خانه به پیروزی رسید و این مهاجم آرژانتینی به کریس رونالدو در صدر جدول گلزنان نزدیک شد. (کریس 32 و لیونل 30 گل)

در این دیدار بارسلونا 70 درصد از مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و بازی بسیار زیبای مردان گواردیولا حتی تشویق هواداران راسینگ سانتاندر را نیز به همراه داشت.

به این ترتیب و با توجه به پیروزی 3 بر 2 رئال مادرید مقابل رئال بتیس در شب اول، فاصله 10 امتیازی رئال مادرید صدرنشین و بارسلونا این هفته هم حفظ شد.

در دیگر بازی یرگزار شده، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با گلزنی دقیقه ۳۸ میراندا و ۹۱ فالکائو مقابل گرانادای بحران زده به برتری ۲ بر صفر رسید. در این دیدار گرانادا از دقیقه ۸۳ با اخراج انریکه ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

اسپانیول نیز با نتیجه ۵ بر یک مقابل رایووایکانو به برتری دست یافت. در این دیدار رائول تامودو که در لالیگا به رائول دوم معروف است به تیم سابق خود، اسپانیول گل زد و استادیوم کورنیا (المپیک بارسلونا) به احترام کاپیتان پیشین خود سرشار از تشویق هواداران اسپانیولی شد.

در این بازی اوچه ستاره گلزن اسپانیول در دقایق ۴، ۴۵ و ۶۹ هت‌تریک کرد، کوتینیو ۱۰ و ۲۲ دیگر گل‌های اسپانیول را ثبت کرد تا نماینده دوم کاتالونیا با نتیجه ۵ بر یک هر ۳ امتیاز خانگی را به جیب بزند. تک گل رایووایکانو را نیز تامودو در دقیقه ۵۴ به ثمر رساند.

*نتایج سایر بازی های برگزار شده به شرح زیر است:

والنسیا 2 – رئال مایورکا 2

گل‌ها: کاستا 23 و آدوریس 42 برای والنسیا و ان سوئه 57 و ویکتور 66 برای مایورکا

اوساسونا 2 – اتلتیک بیلبائو یک

گل‌ها: ایتوراسپه (گل به خودی 9) و گارسیا 31 برای اوساسونا و یورنته 55 برای بیلبائو

جواد نکونام ملی‌پوش کشورمان در این بازی 90 دقیقه در زمین حضور داشت.


دوشنبه 22 اسفند 1390 - 16:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 3 RE اخبار ورزشی

عذرخواهي خبرنگار درگير شده با دايي

حجت‌الله بهمنی گفت: خبرنگاری که در نشست خبری پس از بازی استقلال و راه‌آهن با علی دایی درگیر شده بود امروز در روابط عمومی سازمان لیگ حاضر شد و از علی دایی عذرخواهی کرد. او دایی اسطوره فوتبال ایران نامید و به خاطر رفتاری که باعث سوءتفاهم سرمربی راه آهن شد از او عذرخواهی کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ افزود: این خبرنگار همچنین از جامعه رسانه‌ای به خاطر اتفاقی که در نشست خبری افتاد معذرت خواست. با چنین رفتاری ما کارت خبرنگاری او را که گرفته بودیم پس می‌دهیم.


دوشنبه 22 اسفند 1390 - 16:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 4 RE اخبار ورزشی

حسين کعبي زير تيغ جراحي

به گزارش سايت گل کعبي از مشکل کليه درد رنج مي‌برد و اين مشکلي است که او در سال‌هاي اخير با آن دسته و پنجه نرم کرده است. کليه کعبي سنگ‌ساز است و او تا به امروز 3بار تحت عمل جراحي قرار گرفته است. کعبي دوباره درد شديدي را تحمل مي‌کند و با تشخيص پزشک در دو، سه روز آينده براي چهارمين‌بار تحت عمل جراحي قرار خواهد گرفت.


دوشنبه 22 اسفند 1390 - 16:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 5 RE اخبار ورزشی

روزنامه خبر ورزشی 22 اسفند 1390


دوشنبه 22 اسفند 1390 - 16:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 6 RE اخبار ورزشی

روزنامه ابرار ورزشی 22 اسفند 1390


دوشنبه 22 اسفند 1390 - 16:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 7 RE اخبار ورزشی

پيروزي بارسا با رکوردزني تاريخي مسي

هرچند گرانادا در نیمه دوم فوق‌العاده کار کرد، اما این بارسلونا بود که پنج بر سه در دیداری پرهیجان پیروز شد. لیونل مسی در این بازی هت‌تریک کرد تا بیشترین گل را در تاریخ باشگاه بارسلونا زده باشد.

اولین گل بازی را ژاوی در دقیقه 4 زد. ایساک کوئنکا از مدافع مستقیم خود گذشت و توپ را سانتر کرد، مسی با ضربه سر آن را مقابل پای ژاوی انداخت و او بدون اشتباه از فاصله شش‌متری گل‌زنی کرد.

کوئنکا روی گل بعدی هم تاثیرگذار بود. او بار دیگر از گیلرمه سیکوئیرا گذشت و توپ را روی دروازه فرستاد. هرچند به نظر می‌رسید بورخا گومس توپ را به‌خوبی دفع کرده اما مسی بلافاصله با ضربه بغل پا که به تیر دروازه هم برخورد کرد گل دوم را زد.

گرانادا در نیمه اول کار خاص دیگری انجام نداد.

اما آنها در نیمه دوم بر خلاف جریان بازی گل زدند. دیه‌گو ماینز، کاپیتان گرانادا در دقیقه 55 ضربه ایستگاهی کارلوس مارتینز را با ضربه سر به گل اول تبدیل کرد. آنها در دقیقه 62 به گل تساوی هم رسیدند. دانیل بنیتس پس از برخورد با دنی آلوز به زمین افتاد و سیکوئیرا، مدافع چپ گرانادا پنالتی حاصل را به گل دوم تبدیل کرد تا دلهره به اردوی بارسا بیاید.

با این حال بارسا دوباره بازی را در دست گرفت و در دقیقه 67 به گل سوم رسید. مسی روی پاس آلوز صاحب توپ شد و در موقعیت تک‌به‌تک با ژولیو سزار گل‌زنی کرد. به این ترتیب تعداد گل‌های مسی در تمامی دیدارهای رسمی برای بارسلونا به عدد 233 رسید و او توانست عنوان بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه بارسلونا را از سزار رودریگس بگیرد. سزار 232 گل زده بود و اکنون مسی بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه بارسلونا است.

کریستین تلو در دقیقه 82 گل چهام را روی همکاری با ژاوی و مسی در حالی زد که در فاصله چهارمتری دروازه کسی او را مهار نکرده بود.

مسی در ادامه باز هم گل‌زنی کرد. او روی پاس عمقی عالی آلوز به پیش تاخت و سزار را پشت سر گذاشت و دروازه بی‌دروازه‌بان را گشود تا هت‌تریک خود را کامل کرده باشد.

اما گرانادا هم گل زد. آلوز با اخطار دوم کارت قرمز گرفت و اخراج شد، و سیکوئیرا پنالتی حاصل را با ضربه چیپ خونسرد خود به گل دومش تبدیل کرد.

اکنون بارسا موقتا فاصله را در صدر جدول به پنج امتیاز کاهش داده است. رئال مادرید فرداشب با ویارئال بازی دارد.


چهارشنبه 02 فروردین 1391 - 12:09
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mostafa آفلاین




ارسال‌ها : 76
عضویت: 9 /10 /1390
تشکرها : 16
تشکر شده : 4

پاسخ : 8 RE اخبار ورزشی

صعود يوونتوس به فينال با درخشش ووچينيچ

یووه که در بازی رفت در ماه فوریه در خانه میلان دو بر یک پیروز شده بود بخت بسیاری برای صعود داشت اما میلانی‌ها عقیده دیگری داشتند.

میلان بازی را در حالی آغاز کرد که مالکیت توپ را کاملا در اختیار داشت و موقعیت‌هایی خطرناک ایجاد کرد. با این حال یوونتوس بود که به گل اول رسید. فرار عالی اشتفان لیشت‌اشتاینر از سمت راست با سانتر کوتاه او همراه شد و الساندرو دل‌پیرو توپ را از روی سر مارکو آملیا که از دروازه بیرون آمده بود رد کرد و با خونسردی به گل اول تبدیل کرد.

میلان همچنان به تملک توپ ادامه داد – آنها در نیمه اول حدود 60 درصد مالکیت توپ را داشتند - اما در نیمه اول به نتیجه نرسید.

در دقیقه 51 بود که گل میلان زده شد. سانتر عمقی فیلیپ مکسس از تمام مدافعان یوونتوس گذشت و به تیر دورتر رسید و جمال مصباح با ضربه سری شیرجه‌ای توپ را به گوشه بالای دروازه زد.

میلان در دقیقه 81 پس از حملات پیاپی گل دوم را هم زد. ماکسی لوپس توپ را بیرون محوطه جریمه گرفت، جورجیو کیه‌لینی را پشت سر گذاشت و آن را به گوشه بالای دروازه مارکو استوراری کوبید. بازی به وقت اضافی کشیده شد.

یوونتوس که در وقت اضافی بهتر بازی می‌کرد در دقیقه 96 به گل هم رسید. میرکو ووچینیچ در این دقیقه با شوتی بسیار تماشایی از فاصله 25 متری توپ را به گوشه سمت راست دروازه زد تا یوونتوس در مجموع از حریف پیش بیفتد. بازی رو به خشونت گذاشت و در نهایت موقعیت دیگری به گل تبدیل نشد و یوونتوس برای اولین بار پس از سال 2004 به فینال جام حذفی رسید.


چهارشنبه 02 فروردین 1391 - 12:09
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ali آفلاین




ارسال‌ها : 44
عضویت: 18 /12 /1390
محل زندگی: زرند
سن: 15
تشکرها : 3
تشکر شده : 16

پاسخ : 9 RE اخبار ورزشی

رونالدو، دريک قدمي رکوردي تازه

مهاجم پرتغالي در رقابتهاي اين فصل لاليگا به 17 تيم مختلف گل زده و درصورتي که دروازه دو تيم ديگر را باز کند، رکورد جديدي را به نام خودش ثبت خواهد کرد.

--------------------------------------------------------------------------------

کریستیانو رونالدو، مهاجم باشگاه رئال مادردید می تواند اولین بازیکنی لقب بگیرد که در طول یک فصل از رقابتهای لالیگا دروازه تمام تیمها را باز کرده است. او برای ثبت این رکورد باید مقابل دو تیم مایورکا و بارسلونا به گل برسد.

این ستاره پرتغالی که در دیدار شنبه شب تیمش مقابل رئال سوسیداد گلزنی کرد، تا به اینجا دروازه 17 تیم از 20 تیم حاضر در رقابتهای این فصل لالیگا را باز کرده و به گلزنی مقابل 2 تیم دیگر نیاز دارد.

او در دیدار با بارسا در هفته سی و چهارم لالیگا و مایورکا در روز 13 می نیاز دارد تا این رکورد را به نام خودش ثبت کند. این درحالی است که رونالدوی 26 ساله در سوپرکاپ اسپانیا و کوپا دل ری مقابل بارسلونا به گل رسیده بود ولی در رقابتهای این فصل لالیگا نتوانست دروازه والدس را باز کند.

در گذشته، رونالدوی برزیلی، مهاجم باشگاه بارسلونا توانسته بود تا مقابل 19 حریف تیمش در لالیگا به گل برسد ولی درآن زمان رقابتهای لالیگا با حضور 22 تیم دنبال می شد.


دوشنبه 07 فروردین 1391 - 13:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | اخبار ورزشی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS